fredag 7 juni 2013

Kapitel 20 Del 2

Ludvig
-Brukar du kolla in mig när jag sover? frågade hon chokat och en aningen generat. Samtidigt såg jag hur hennes kinder blossade upp och antog en rödare ton. Gud vad söt hon var!
-Ibland, skrattade jag generat när jag såg hennes reaktion.
-Nä, fy vad pinsamt! skrattade hon, sen tog hon tag i en kudde som hon började slå på mig med. Men jag var snabb och lyckades snabbt slita till mig en kudde att försvara mig med. Vi höll på ett tag tills jag hade lyckats brotta ner henne i sängen och jag låg över henne och flåsade, med hennes handleder i ett hårt grepp så att hon inte skulle lyckas smita.
Vi bara låg där och tittade varandra djupt in i ögonen, det kändes som att hon kunde se min själ lika tydligt som jag såg henne framför mig. Kunde hon se allt som gömde sig där inne? Troligtvis inte, men det kändes som att hennes kattlika ögon genomskådade mig, inte direkt för att jag hade något att dölja men ändå.
Jag älskade den här tjejen och jag ville dela med mig av allt. Men jag måste erkänna att mitt svar innan när hon frågade om varför jag log inte var helt sant. Helt klart berodde det på henne, hon fick mig alltid att le. Men det att vi faktiskt hade gjort ”det” gjorde att allt kändes annorlunda på något sätt. Kanske älskade jag henne ännu mer nu, inte vet jag. Men nått fick mig att inse att jag ville ha henne på alla sätt som fanns och jag ville alltid stå vid hennes sida. Så jag bestämde mig, nu säger jag det.
-Jag älskar dig, sa jag tyst samtidigt som jag kysste hennes hals.
Hennes mungipor drogs uppåt och jag kände hur hon log, och när jag lite senare mötte hennes blick såg jag hur hennes ögon glittrade av lycka och kärlek. Samtidigt formade hennes läppar de tre orden, jag älskar dig. Och jag förstod varför hon reagerade som hon gjorde för nu gjorde jag likadant. Mina mungipor var i höjd med mina ögon och jag har svårt att tro att det gick att missa någon utav mina 28 tänder.
(Bilderna är tagna ifrån we heart it.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar